PATGES REIALS I TIÓ

Hola famílies!

Durant aquests últims dies d’escola hem gaudit de la visita dels patges reials i els seus/seves ajudants gràcies a la col·laboració de l’AMPA del centre i a l’alumnat del batxillerat artístic de l’institut Serrallarga. Ses majestats i els seus ajudants, amb molt d’entusiasme, ens van dur una bústia per dipositar la carta de desitjos i també ens van donar caramels per fer encara més dolç el moment. A més, van pintar la cara dels nens i nenes amb diferents dibuixos i formes!

D’altra banda, també hem fet cagar el tió, que durant els darrers dies, els nostres nens i nenes havien alimentat amb molta cura.

Feu clic a cada imatge i podreu veure les fotografies corresponents.

Gaudiu d’aquestes festes!