CURSA SOLIDÀRIA

Hola famílies,

El passat 15 de desembre la comunitat educativa de l’escola Sa Forcanera vam participar en una cursa solidària per impulsar la investigació del càncer infantil a benefici de l’hospital San Joan de Déu. La resposta per part de famílies, alumnat, AMPA, docents i col·laboradors externs ha estat admirable i essencial.

D’una banda, els nens i nenes de l’escola i algunes famílies van fer una cursa i cada participant va tenir la seva polsera solidària. Plegats, vam animar als nostres companys/es. A més, en acabar, l’AMPA ens va repartir mandarines per a tothom i així recuperar energia.

A la vegada, l’AMPA, amb la seva paradeta, van col·laborar venent xocolata calenta, pastissos, galetes, manualitats… i a més, el dia del festival de Nadal van continuar ajudant amb una parada de venda de joguines de segona mà.  Moltíssimes gràcies per la feina feta, sense vosaltres no hagués estat possible!

El recapte final, conjuntament amb la participació de l’AMPA, ha estat de 1630,65€.

Volem agrair a l’AMPA de l’escola per la seva implicació i també a tot l’alumnat i famílies del centre per la seva participació.

Podeu veure les fotografies de la cursa, paradeta AMPA i altres fent clic AQUÍ.