MOBILITAT SEGURA

Aquest curs els alumnes de cinquè han participat en unes sessions de mobilitat segura amb la policia local de Blanes. Durant el segon trimestre, la policia va assistir a l’escola on ensenyaven als alumnes continguts referents als senyals de trànsit.

Una de les activitats de cloenda d’aquest curs, era el desplaçament en bicicleta  amb l’acompanyament  de la policia,  des de l’escola fins l’antic pavelló municipal .  Una vegada allà, tots els nostres alumnes van participar en un  circuit senyalitzat on havien de demostrar amb la pràctica , el que havien après al llarg de les sessions.

Ha estat una gran experiència .

Aquí us deixem una mostra d’aquest dia.