Benvinguts al circ de l’Escola Sa Forcanera

Hola família,

aquesta setmana hem tingut la sort de gaudir d’un meravellós espectacle de música, dansa i circ. L’escenari de la nostra escola, s’ha convertit en un lloc màgic on petits i grans ens hem endinsat en una bonica història carregada de valors, sentiments i emocions. La posada en escena ha sigut espectacular així com la implicació de l’Anna, que amb un talent desbordant, ha sabut representar, una història fantàstica. Gràcies Anna per transmetre tant d’amor cap als més petits i per fer-nos viure una tarda de circ màgica.