DONACIÓ DE SANG

El dia 28 març s’ha fet la donació de Sang a la nostra escola. Tots els alumnes de sisè volen  agrair aquesta oportunitat que els  ha concedit el Banc de Sang i Teixits per poder participar en aquesta campanya.  Al llarg d’aquest període de temps s’ha  elaborat el cartell i l’eslògan, la difusió pels diferents establiments del municipi i l’escola, el disseny d’un petit detall per a cada donant i han col·laborat en l’organització d’aquest gran dia.

D’altra banda hem d’agrair la col·laboració de tots els centres sanitaris i  farmàcies del nostre municipi,  així com els  petits comerços i Ràdio Marina.

Moltíssimes  gràcies a tots/es les persones que voluntàriament van contribuir amb la seva aportació. Es van  aconseguir 69 donacions i 13 oferiments!

Un gran èxit!

A continuació us deixem una mostra del gran dia.

Clica  la imatge per veure’n més .