Donació de Sang el dimarts dia 5 d’abril

Hola famílies!!

Els alumnes de sisè,  com cada curs, col·laborem en la campanya de donació de sang. Aquesta col·laboració s’emmarca en el projecte de “Donació de sang i educació per a la ciutadania” promogut des del Banc de Sang i Teixits de Catalunya amb el que es pretén involucrar a infants en la tasca de difusió de la necessitat de donació de sang. D’aquesta manera, els/les alumnes aprenem continguts relatius a la sang, la donació i aspectes de comunicació, alhora que duem a terme un servei de promoció de la salut en el seu entorn més proper.

Si tens més de 18 anys i menys de 70, no estàs embarassada, peses més de 50 quilograms i no t’ha s fet un tatuatge o un pírcing fa menys de 4 mesos. VINE A DONAR SANG EL PROPER DIMARTS DIA 5 D’ABRIL A L’ESCOLA SA FORCANERA.

Us hi esperem a l’escola de 11.30 h a 13.30 h i de 14.30h a 17.30 h. Hi haurà un petit refrigeri i un obsequi per a tots i totes les donants.

L’ alumnat de sisè de primària us donem les gràcies per col·laborar