ARXIU MUNICIPAL

Aquest dimarts 22 de març els alumnes de cinquè han visitat l’arxiu municipal de Blanes perquè han començat el projecte interdisciplinari « Apadrinem la plaça del mercat «. L’objectiu d’aquesta visita ha estat conèixer la història de la nostra vila, el seu origen durant l’etapa dels vescomtes de Cabrera i la creació del primers mercats , el del peix situat al Portal del Mont o bé, de la Verge Maria , porta d’entrada a la vila des de la banda de muntanya i el mercat de fruites, verdures i cistelleria situat durant el segle XVI al carrer Ample, lloc en el qual se li va concedir el privilegi de ser plaça pública .

Els alumnes han gaudit molt d’aquesta visita.

Clica aquí per veure les fotos