REUNIÓ GENERAL DE PARES I MARES 20/6/2022

Benvolgudes famílies,
Us hem d’informar del final d’aquest curs i de les novetats de cara al proper curs 2022-23 .
Acabem el curs el 22 de juny. El material no acabat es queda a l’escola per fer-lo a les tardes.
Els vostres fills us entregaran un sobre amb les qualificacions (del 3r trimestre i la final) i el material que cal portar pel proper curs: material d’higiene per l’aula, quaderns i full de pagament a la caixa de 50€ pel material. El primer dia de curs ha de portar-se a l’escola.
Comencem el nou curs 2022-23
-Canvi d’equip directiu després de 13 cursos agrair la confiança que heu tingut amb nosaltres i la bona comunicació que esperem que segueixi amb el nou equip que liderarà el nou projecte.
La Pilar i l’Elena es queden a l’escola passen a treballar a les classes. La Natatxa serà la nova directora amb el seu equip que està format per la Marina de cap d’estudis i la Cristina es queda com a secretària.
-El calendari pel nou curs varia en el mes de setembre i a l’octubre tornarem a la normalitat.
Canvis: inici del curs el dilluns 5 de setembre; l’horari del mes de setembre serà de 9 a 13.30h i les tardes de 15.30 a 16.30h amb activitats portades per monitors. El menjador serà de 13.30 a 15. 30h i els alumnes d’educació Infantil sortiran a les 15h.
A l’octubre, l’horari tornarà a ser com sempre de 9 a 14h tots els alumnes i de 15.30 a 16.30h només pels de primària.
Recordeu els indicadors objectius que hem implementat per participar o no en activitats complementàries, excursions i colònies:
-assistir a l’escola
-tenir bona conducta amb tota la comunitat
-tenir el material i quaderns q us hem demanat

Som una escola referent d’UNICEF en els drets dels Infants i el dret a l’educació és un d’ells,  ens mantindrem ferms en aconseguir que tots els alumnes vinguin a l’escola.

Educar és una feina compartida família i escola i necessitem la vostra
col·laboració,  tots sortim guanyant.

Bones vacances!