LLISTAT DE LLIBRES PER AL PROPER CURS 2020-21

Benvolgudes famílies,

Us passem les llistes de material i llibres que els vostres fills i filles necessiten per al proper curs 2020-21 i que se us va entregar amb els informes del final de curs.
Com cada any mirem que els llibres i els materials que els vostres fills necessiten no us suposi una despesa excessiva.
El proper curs encara ho tindrem més en compte, aprofitarem el material que va quedar a l’escola, però heu de fer un esforç.
Hem procurat que la despesa de llibres i material sigui petita, però obligatòria.
Aquest nou curs, l’escola posarà tota la resta de material que faci falta.
Cal que feu un petit ingrés a la Caixa seguint els passos que ja feu fa dos cursos i que us passem: fins al 18 de juliol. I també cal que compreu un o dos quadernets (segons el curs)  allà on volgueu. Els portareu a l’escola el primer dia de classe: el 14 de setembre de 2020.

Equip docent

LLISTAT DE LLIBRES