INSCRIPCIÓ A L’INSTITUT, alumnes de 6è

Famílies dels alumnes de 6è,

El dia 13 de maig comença el procés d’inscripció a l’Institut i durarà fins al dia 22. La vostra tutora, Montse Pont, i el Xavi, al llarg d’aquests dies us han anat enviant tota la informació  que necessiteu perquè pugueu fer la preinscripció sense cap problema. Recordeu que pot ser virtual o presencial amb cita prèvia,directament a l’institut que voleu.
Com sempre, estem a la vostra disposició per qualsevol cosa que necessiteu.
A partir del dia 14 de maig, de 9 a 14 h.,el telèfon de l’escola estarà operatiu i a través del correu electrònic de l’escola sempre ens podeu preguntar qualsevol dubte.

Telèfon escola 977771672
Correu escola e3006228@xtec.cat

Aquest any ens hem perdut la visita als instituts adscrits i també  la reunió de pares i fills per omplir la documentació! Llàstima, perquè són activitats que fa molts anys vam implementar i que ens agraden molt tant a mestres com a famílies.
Com que ja havíem estat parlant d’aquest tema i tots teniu molt clar allà on voleu continuar la vostra formació obligatòria, aquest pas no us costarà gens.

Sobretot, estem al vostre costat!

Montse P, Xavi i Elena