INFORMACIÓ SOBRE LES BEQUES DE MENJADOR PER AL CURS 2020-21

La sol·licitud abreujada es podrà realitzar mitjançant dos sistemes:

• Les famílies que van sol·licitar l’ajut el curs 2019/2020 i de les quals la Regidoria de Benestar Social de Reus té el seu correu electrònic, rebran un email per accedir a realitzar el tràmit on podran confirmar les seves dades amb signatura remota.

• Les famílies que van sol·licitar l’ajut el curs 2019/2020 i de les quals la Regidoria de Benestar Social de Reus en lloc de tenir el seu correu electrònic, té el seu número de telèfon mòbil, rebran un SMS amb l’enllaç del procediment abreujat que hi ha a reus.cat, en què s’explica com funciona i els passos que s’han de seguir per fer aquest tràmit. El primer que apareix són unes preguntes per tal de determinar si es pot presentar la sol·licitud per aquesta via i, en cas contrari, s’indica l’enllaç de la sol·licitud del model ordinari.

• Les sol·licituds de les famílies que no van sol·licitar l’ajut el curs passat o en les quals hi ha hagut canvis en la unitat familiar, es tramitaran de manera preferent per mitjans telemàtics en aquest enllaç i amb certificat digital.

https://seu.reus.cat/seu/carpetaCiutadana/tramit/44378 ( pendent actualitzar i obrir-la)

També hi haurà disponibilitat de tramitar l’ajut presencialment a l’OAC amb cita prèvia. Cal prioritzar en la mida del possible la tramitació

telemàtica.