INFORMACIÓ PER A LES FAMÍLIES DE P3, P4 i P5

Bona tarda Mulasses, Dracs i Gegants!

📝INFORMACIÓ IMPORTANT DELS/ES VOSTRES FILLS I FILLES D’EDUCACIÓ INFANTIL

*      Recordatori dels dies corresponents de Psicomotricitat:
📌P3 Les Mulasses: Dimarts
📌P4 Els Dracs: Dilluns
📌P5 Els Gegants: Dimecres
📢Recordar que els dies de Psicomotricitat els/les alumnes han de venir vestits amb roba còmode (preferiblement xandall) i vambes amb velcro.
*      És convenient portar esmorzars saludables rics i variats (per exemple: entrepans, fruita, fruits secs…). Per a beure és obligatori portar una ampolla individual (que retornarà cada dia a casa) d’aigua. Els/les alumnes de P4 i P5 cal evitar el consum de làctics, sucs i batuts.
*      Fins a nou avís, no és necessari portar la bata ja que no és convenient deixar cap peça de roba a l’escola.
*      Recordem la importància de respectar les franges horàries d’entrada i sortida a l’escola:
–          Entrada: de 9:00h a 9:15h.
–          Sortida: de 13:45h a 14:00h.
*      Les famílies que encara no han portat la declaració jurada i l’autorització per a la gestió de casos COVID és molt important que la porteu completada i signada el més aviat possible.
*      No deixeu de consultar periòdicament la pàgina web de l’escola per estar al dia de totes les notícies, informacions i novetats !!!

Salutacions i benvinguts a l’escola !!! 🏫

Estem molt contentes de retrobar-nos i iniciar un nou curs amb vosaltres!

Equip de mestres d’Educació Infantil.