CELEBREM EL DIA MUNDIAL DE LA POESIA

Avui 21 de març es celebra el Dia Mundial de la Poesia. Aquest any està dedicat al poeta Gabriel Ferreter. Va néixer a Reus i celebrem el centenari del seu naixement.
Se’ns ha proposat treballar un dels seus poemes titulat “Si puc”. Un poema que forma part del llibre “Les dones i els dies”. L’hem llegit però, per altra banda, la nostra escola va fer una nova proposta de poema. Els nostres alumnes mostren  una gran preocupació  per la guerra d’Ucraïna. Han expressat obertament  que no els hi agrada que hi hagi guerra entre països. També, els agradaria molt que vinguessin nens d’Ucraïna a la nostra escola.
Per aquest fet, vam creure oportú treballar tots junts el poema de la Joana Raspall titulat “Podries”. Parlar dels refugiats, ens fa pensar en els altres, posar-nos a la seva pell i reflexionar sobre altres nens que estan vivint una realitat molt diferent a la nostra.