Projecte Pati_Fundació Rosa Maria Sans

Aquest estiu s’ha elaborat una proposta de projecte de pati inclusiu per presentar a la Fundació Rosa Maria Sans i a tota la comunitat educativa

Al llarg d’aquest setembre i octubre s’han realitzat diferents reunions amb l’AMPA, l’Ajuntament, l’escola i la Fundació per anar treballant conjuntament.

La Fina Giménez, membre de la Fundació Rosa Maria Sans, va  presentar el projecte el dimarts 19 d’octubre a les mares i pares delegats i el dijous 21 d’octubre a l’assemblea de l’AMPA.

També s’ha creat una comissió pati on hi formen part mares i pares de l’escola, la direcció del centre i la Fina Giménez com a representant de la Fundació.

En aquest apartat anireu trobant els avenços que es vagin realitzant.

Podeu consultar la proposta inicial del projecte al següent enllaç:

Projecte pati

Proposta del nostre alumnat de com els hi agradaria que fos el pati de l’escola: i3-i4, i5, primer, segon, tercer, quart, cinquè i sisè.

Estat del Projecte Pati desembre 2022