COM TREBALLEM A LA NOSTRA ESCOLA?

EDUCACIÓ INFANTIL
EDUCACIÓ PRIMÀRIA
CONEIXEMENT DEL MEDI (PROJECTES)
Aquesta metodologia aposta perquè l’alumnat sigui més actiu i participatiu, reforça l’aprenentatge cooperatiu, l’experimentació, la investigació i l’autonomia vers la recerca de la informació. Es treballa a partir dels interessos i motivacions dels alumnes, els quals es qüestionen i van investigant diferents reptes a partir d’un fil conductor que va integrant els diferents continguts d’aprenentatge que emmarca el currículum.
MATEMÀTIQUES (INNOVAMAT)
L’alumnat de primària treballa l’àrea de matemàtiques seguint el programa INNOVAMAT, una proposta pedagògica que es fonamenta en crear un ambient de treball competencial, basat en el raonament i la conversa matemàtica, la resolució de reptes motivadors i l’estimulació a partir de material matemàtic manipulatiu.
A ll’enllaç següent podreu veure en què es fonamenta aquest mètode d’aprenentatge:
CONEIXEMENT DEL MEDI (SCIENCE BITS)
L’alumnat de Cicle Superior treballa l’àrea de coneixement del medi natural seguint el programa Science Bits.
Es tracta d’un suport digital que promou un aprenentatge real per competències i que estimula el raonament i la motivació cap a les ciències. Es fonamenta en l’aprenentatge constructivista basat en la investigació i el descobriment on l’alumne coneix la ciència d’una manera emocionant, observant el món que l’envolta, descobrint, investigant,… tot fent ús de les noves tecnologies.
Als següents enllaços trobareu informació de com es treballarà a l’aula amb aquest material: