Carnaval

El tema de Carnaval d’enguany a l’escola ha estat “Cançons populars”.   Els “Nascuts amb estrella” ens hem disfressats de mosques, ja que la cançó popular que hem triat és la de la mosca.
Pel vestuari vam pensar en fer diferents complements: dos tipus d’ulleres, ales i bombetes.   Ens vam repartir per tirar en davant els models i una vegada construït cadascú es va fer el seu.

User comments

Com vam triar la música i la coreografia?
Un dia ens vam ajuntar les dues classes de 5è per triar la cançó de carnaval i d’entre diverses opcions de cançons populars, la que vam escollir va ser la de “la mosca”.
A la següent trobada cinc persones de cada classe vam anar amb la mestra de música per analitzar les diferents parts de la peça mitjançant un musicograma i així crear la coreografia. Els altres companys vam pensar i dissenyar la disfressa. Després d’això, aquestes deu persones van mostrar a la resta del grup com era la coreografia i tots la vam aprendre per mostrar-la finalment el dia de la rua de carnaval a la plaça Marcer.
Tot això va ser possible gràcies a la confiança que vam dipositar tots els companys.