Regal Calendari d’Advent- 6è

El dia 4 de desembre, vam entregar el calendari d’advent als nens i nenes de P3.

Com que és el nostre últim any, ens agradaria fer-vos un petit resum del que va ser donar el darrer calendari d’advent a l’escola.

El dia de l’entrega del regal, estàvem molt emocionats i feliços. Ens va tocar fer el regal als de P3. Què bonic! Per ells era el seu primer regal a l’escola! Ens ha agradat molt  fer el regal a P3 perquè són agraïts, divertits i molt bufons!!!

El primer que els vam regalar va ser l’obra dels tres porquets i també els hi vam regalar un ball amb la seva cançó preferida. Un narradors van fer una petita dramatització per rebre els i les alumnes de P3  i conduir l’espectacle que els havíem preparat. Va ser un honor poder veure les seves cares d’alegria i il·lusió quan el tió els cagava la seva història i cançó preferides!

Com van preparar el regal?

Com que no sabíem què els agradava, els vam enviar una carta preguntant sobre els seus gustos i aficions. Tenint en compte el que ens deien a la carta, vam decidir el regal. Més endavant ens vam organitzar en tres grups: els narradors, els tres porquets i els pirates.

A partir d’aquí vam començar a fer l’attrezzo, les disfresses, els balls i els guions. Aquests van ser els resultats.

Finalment dir-vos que el dia de l’entrega vam gaudir tots moltíssim. Però també els dies anteriors, mentre preparàvem el regal, vam passar-nos-ho d’allò més bé. Què bonic que és pensar en els altres i preparar-los una sorpresa.

Nosaltres, els de sisè, ens acomiadem d’aquest moment tan bonic i màgic; però no oblidarem cap dels regals que hem viscut durant els nou anys que hem estat aquí a l’escola.

SOM RIERA! Gràcies!!!