Per què existeix l’Art?- 5è

En aquest article us explicarem el  procés de la pregunta interessant “per què existeix l’art?”

Primer de tot  vam escriure individualment, que ens agradaria aprendre a la pregunta i després ho vàrem posar en comú.

Per saber si una escultura, un retrat, una pintura … és una obra d’art ha de transmetre sentiments.

Vam començar veient el diferents tipus d’art, fins que vàrem voler enfocar la pregunta cap a l’art a les diferent edats.

Vam fer grups, cada grup es va centrar en una etapa de la història de l’art.  Al cap d’uns dies treballant, vàrem fer les prestacions de l’etapa escollida i per finalitzar vàrem haver de fer un esquema explicant al llarg de la nostra etapa artística.

Per altre banda, vàrem fer plàstica artística amb fang, representant una part del cos, un altre dia vàrem fer fang blanc representant un element de la natura.

El tutor ens va preguntar que volíem fer pel tancament de la pregunta, a partir de fer les representacions de la natura amb fang, ens van venir les ganes de fer art a la natura.

L’alumnat havia de portar un prototip, d’aquesta manera ens podríem fer una idea de com seria. El tutor va posar com a deures buscar material per fer art a la natura.

L’alumnat va portar el material  i vam començar a construir (Mandales, mòbils i pinyes decorades) ho vam anar a presentar-ho al bosquet. Som conscients què és una art efímer i que no perdurarà molt de temps.