Moments per parlar de l’Escola

Com ja sabeu aquest curs es porta a terme l’activitat “Moments per parlar de l’escola”. La intenció és realitzar diferents actes adreçats a tota la comunitat educativa, en diferents formats, per a poder compartir mirades i reflexionar sobre l’escola.

La primera activitat, ja iniciada, és  “Quan m’agrada la meva escola?”. Com ja sabeu, des de les aules s’ha demanat als vostres fills que us facin partícips del seu sentir cap a l’escola. A mitjans d’octubre us vam facilitar una caixeta de CD perquè ens expliquéssiu quin sentiment us desperta l’escola, fent servir una fotografia, un dibuix i/o un escrit. L’activitat es conclourà amb la realització d’un gran mural, una imatge col•lectiva, en la que hi siguem tots i a la vegada s’hi reconeguin les singularitats de cadascú.

La segona activitat serà la conferència d’en Carles Capdevila “Educar amb humor”, el 29 de gener a 2/4 de 9 del vespres. En Carles és periodista i actualment director del diari Ara. El propòsit d’aquesta activitat és poder escoltar quines relacions es dibuixen i quins papers hi tenen els diferents membres de la comunitat educativa en la complexa tasca d’educar avui.

La tercera activitat serà “Les taules de debat”, en les que pares i mestres compartirem reflexions al voltant de diferents qüestions: Quina AMPA necessitem?, Valors, coincidim?, Parlem d’assignatures? i Parlem d’horaris? La finalitat és buscar punts en comú en aquests quatre temes i donar a conèixer quines són les inquietuds i reptes que ens plantegem a l’escola, avui.

Per assistir a les TAULES DE DEBAT el dia 11 d’abril siusplau apunteu-vos en aquest enllaç http://goo.gl/forms/rPZpBHYV4k

Des de les Comissions de Convivència i Pedagògica , encarregades de coordinar i organitzar les activitats, us volem animar a participar, ja que amb la vostra col•laboració podem aconseguir una escola millor per a tots.