I ara sí que ja ens toca dir adéu…- 6è

Som els alumnes de 6è i us volem parlar sobre el musical que hem treballat aquest any: Grease!

Per qui no ho sàpiga, el musical és un projecte que sempre fan els i les alumnes de sisè, per aprendre anglès i tancar el curs.

És una molt bona manera d’acabar i tenir un record tots junts… a part del viatge és clar!

Tot i la incertesa que hem viscut durant el curs, res ens ha frenat i hem fet el musical en format digital!

Sabem que no és el mateix que representa-lo davant d’un públic, però creiem que el fet de poder-lo gravar també té els seus avantatges.

Ara us explicarem el procés d’elaboració:

Primer de tot, vam visionar el musical. Després vam fer la lectura del guió i el vam adaptar a la nostra edat.

Durant la lectura del guió, ens van sorgir diferents treballs de vocabulari i gramàtica i vam poder aprofundir en l’aprenentatge de la llengua anglès de manera contextualitzada.

Un cop ja l’havíem llegit i treballat, vam escollir els personatges i les escenes que volíem fer cada grup bombolla. La veritat és que la tria va ser molt i molt fàcil i ens vam posar d’acord ràpidament.

Cada grup bombolla s’encarregava de 3 escenes.

A l’hora de la tria dels personatges, vam aconseguir també que tothom tingués cabuda en el musical i que se sentís còmode amb allò que estava fent.

Seguidament, ens vam disposar a assajar. Durant aquesta part del procés vam treballar molt la interpretació i la creació dels balls. Quines músiques més xules!

Després d’haver assajat, el temps ens apretava i vam començar a gravar el musical. Hi ha moltíssimes escenes d’exterior perquè ens vam haver d’adaptar a la normativa Covid.

Podem dir que el musical l’hem fet tot de cap a peus els i les alumnes de 6è. Fins i tot, hem muntat els vídeos! L’edició i muntatge la vam poder dur a terme amb unes tauletes noves que vam estrenar i el programa d’edició CapCut.

Per presentar el musical a les famílies i, també veure’l nosaltres acabat de muntar sencer, vam pensar que una bona opció seria projectar-lo en el sopar de comiat de 6è i seguidament publicar-lo al web de l’escola perquè, qui vulgui, pugui veure’l.

Estem molt orgullosos de la feina feta. Per a nosaltres ha sigut una experiència molt bonica i divertida, on a part d’aprendre anglès, hem gaudit moltíssim. Segur que d’aquí a uns anys riurem molt quan tornem a veure la nostra divertida versió de Grease.

Us deixem un petit recull de fotos d’alguna de les escenes de la gravació.

L’enllaç per poder veure el vídeo sencer…. IS COMING SOON!

Gràcies Riera, mai t’oblidarem!