Ens preparem per la vida- 6è

Els i les alumnes de 6è de l’espai 6 estem desenvolupant un treball sobre com preparar-nos pel pas a l’adolescència i l’edat adulta. Hem fet diverses investigacions molt interessants, per una banda hem contrastat, reflexionat i, hem arribat a conclusions a l’aula per comprendre com els estadístics analitzen la població. Hem construït les nostres pròpies gràfiques i les hem posat en comú en petit grup i després en el grup gran.

D’altra banda, hem investigat sobre diferents aspectes com la importància del físic. L’acceptació del cos, els canvis del cos durant la vida, què vol dir anar construint la identitat?… Hem analitzat estereotips, hem descobert i hem parlat de micromasclisme, la publicitat/premsa, el llenguatge sexista, com influeix en nosaltres emocionalment les xarxes socials i algunes plataformes com Tik-Tok, Instagram… també vam contactar amb una noia feminista, es una humorista, actriu, directora de teatre i dramaturga. El seu humor es caracteritza pel seu estil combatiu feminista. Després de parlar amb ella vam reflexionar molt a l’aula i aquestes són algunes de les conclusions a les que vam arribar:

(Aquesta investigació la vam fer en castellà)

Alumnes de sisè de l’espai 6.