El Redós ve a l’escola!

El passat dimarts 12 de març van venir avis i àvies del Redós a visitar l’alumnat de primer cicle.

En aquesta ocasió, ens van acompanyar al racó de l’Ateneu, i en les següents fotos ens podeu veure a tots i a totes gaudint d’una bona estona amb els jocs de taula! Petits i grans ens vam fer un fart de riure plegats mentre apreníem jocs nous.

Des de la Riera, volem expressar el nostre agraïment a les persones del Redós que van fer l’esforç de venir, com també a les seves acompanyants. Esperem poder tornar a rebre’ls ben aviat.