“Educar amb humor”, Carles Capdevila

El darrer dijous, 27 de gener, la nostra escola va poder  comptar amb la presència de Carles Capdevila (periodista, director del Diari Ara, i responsable dels programes Eduqueu les criatures de  Catalunya Radio i de TV3). En Carles ens va parlar d’ EDUCAR AMB HUMOR i ens va proposar fer-ho fent servir  CINC SENTITS: el sentit comú, el sentit del ridícul,  el sentit del deure, el sentit moral i el sentit de l´humor. Tot recordant-nos  que hem escollit ser pares i que en som responsables, d’aquest procés. En paraules d’en Carles: “ hem d’estar convençuts que educar és apassionant i molt difícil i que la única forma d’aconseguir-ho és creure que és el més important del món i a l’hora divertint-te fent-ho”.

Des de la Comissió Pedagògica i la Comissió de Convivència volem expressar  el nostre agraïment per a la vostra participació.