CONVIDATS UN GRUP D’ALUMNES DE SEGON CICLE a mSchools Students Awards!!!!!! Scratch Challenge.

Avui dissabte 10 de juny hem anat convidats al Palau de Congressos de Catalunya a la cuarta edició del Students Awards on es reconeix la tasca dels estudiants, dels docents i de les escoles i Experts durant el curs de mSchools 2016-2017. Hem assistit a l’App Exhibition & Pitches. Tornem amb nous reptes. Felicitats Aleix Lucas, Imar, Alex Portillo, Kevin Castell, Iona Torra, Iona Rodríguez, Ainhoa Rodríguez, Ana Carmona, Belén Jaime i Cèlia Ganga!!!!!