CANVI DE MENÚ DIA 16/12/20

Benvolgudes famílies, els alumnes de 6è han fet una proposta al menjador, on ens han demanat fer un cop al mes un menjar típic d’algun país.

La proposta ha estat molt ben acollida tant per part del menjador, que ens agrada molt que tinguin iniciatives, estiguin interessats i motivats per fer activitats, com per part dels companys, els qual també participaran en la tria del país mitjançant una bústia de suggeriments que els mateixos alumnes de 6è han fet.

Dels països proposats al desembre ha sortit escollit els Estats Units, i el menú del dia 16 de desembre serà el següent; de primer mantindrem la crema de carbassa, ja que és un plat típic de la nit de Halloween i de segon, es faran unes hamburgueses amb pà rodó de viena i unes quantes patates fregides. El postre encara està per decidir, però serà un làctic que es passarà del dia 17 que està al menú al dia 16.

Gràcies per la vostra comprensió.