Presentació Curs 2021/2022

Benvolgudes famílies.

L’inici de curs ja s’apropa! Us convidem el proper dijous dia 9 de setembre a la presentació del curs on podreu conèixer als i les mestres referents de cada nivell i les informacions necessàries per iniciar el curs.

Sabeu que la pandèmia ens fa reinventar la manera de fer les coses i ajustar-les a allò que marca la normativa. En aquest cas, ja que la norma ens ho permet, la presentació de curs la farem per torns i de manera presencial a l’escola. Demanem de la vostra col·laboració i responsabilitat per tal de poder-la fer seguint la normativa sanitària establerta.

Normativa de seguretat:

• Respectar la distància mínima de seguretat.

• Assistir a la reunió un únic acompanyant per infant. Aquest haurà d’estar assegut/uda amb vosaltres per tal de garantir la distància de seguretat entre els assistents.

• A partir de 6 anys portar posada la mascareta (tot i ser a l’exterior).

Els torns serán els següents :

• 19h. Presentació de Segon Cicle a la pista de futbol. L’entrada serà pel gual de l’escola.

• 19:30h. Presentació d’Infantil a la pista de bàsquet. L’entrada serà per la porta de la pista de bàsquet.

• 20h. Presentació de Primer Cicle a la pista de futbol. L’entrada serà pel gual de l’escola.

Segur que entre tots i totes podem fer que aquest sigui, d’igual manera, un moment molt emocionant de retrobament.

Moltíssimes gràcies anticipades per la vostra responsabilitat.

L’equip docent de l’Escola Riera de Ribes.