Preparant la Cantata

Hola famílies!

Com ja sabeu portem des d’inici de curs preparant la Cantata d’enguany, “L’Hora Perduda”, amb els poemes de la Joana Raspall, el text de la Clara Ripoll i la música d’en Jordi Domènech.

L’obra explica la història d’en Tic, un rellotge que en una nit de llamps i trons perd una hora. A partir d’aquí els seus amics intenten ajudar-lo a recuperar l’Hora Perduda que passeja vivint un munt d’aventures.

Nosaltres  a 3r estem assajant moltíssim i aprenent molt continguts, en especial de l’àrea de música; però no som els únics! La Cantata és una estratègia que implica a molts companys i companyes de l’escola. L’alumnat de P5 s’encarrega de la representació, tot Primer Cicle posem les nostres veus i l’alumnat de 4t i 6è són les i els instrumentistes.

Estem molt il·lusionats i il·lusionades aprenent les diferents cançons i amb moltes ganes de poder-la realitzar el tercer trimestre.

Aquí us deixem unes fotos de l’alumnat de 3r preparant-la.