L’hora perduda – Cantata 2020/2021

Com cada any, des de l’àmbit artístic i musical l’escola prepara una nova cantata. Aquest any hem treballat al voltant de la cantata “L’hora perduda” i ha estat interpretada per l’alumnat de 1r fins a 6è. Els nens i nenes de 1r, 2n i 3r han cantat; 4t i 6è han participat tocant els instruments; i 5è han fet de narradors.

Donada la situació actual, hem hagut de fer diferents torns i hem trobat a faltar l’escalf de les famílies amb nosaltres durant l’espectacle. Tot i això, ha estat una oportunitat per compartir amb els altres i per construir junts i juntes.

Així doncs, aquest curs compartim amb tots vosaltres aquest moment tant esperat d’una forma diferent. A continuació us deixem els enllaços als vídeos dels tres torns per compartir-la amb totes les famílies i alumnes. Esperem que us agradi i la gaudiu tant com els nens i nens que l’han preparat.

Primer torn

Segon torn

Tercer torn

Gràcies a totes les persones que ho han fet possible i gràcies també a l’ajut i col·laboració de Soulventure en el procés de gravació de la cantata.