Les colònies

Benvolgudes famílies de la Riera, ja tenim el recull de fotografies de les colònies de tota l’escola! Si voleu veure totes les fotografies de cada sortida, heu de clicar sobre la fotografia conjunta del nivell.

Els nens i nenes de P5 vam fer les nostres primeres colònies a La Riera! Vam anar a Viladrau, a la casa de colònies de Mas Pujolar els dies 7, 8 i 9 de novembre.

Els alumnes de 1r vam anar a Cal Diable, a Pontons. Vam marxar el dia 17 i vam tornar el 19 d’octubre. Si vols conèixer el diable Banyetes, mira totes les fotos!

Els alumnes de 2n vam anar a Tamarit, a Altafulla, els dies 24, 25 i 26 d’octubre. Ens ho vam passar genial! Per veure’ns passant-ho genial, clica a sobre la foto!

A 3r vam anar a Centelles, a la casa de colònies Mas Banyeres, del dimarts 9 al dijous 11 d’octubre. Aquí teniu el nostre recull de fotos, que vagi molt bé!

Els nens i nenes de 4t vam anar a Besalú, a Mas Gircòs. Som els últims que hem marxat, del 14 al 16 de novembre. Aquí teniu les fotografies!

Els de 5è, en canvi, vam ser els primers a marxar! Només havíem fet tres setmanes d’escola quan vam marxar al Poble Nou del Delta, a ca l’Amadeu. Mireu com ens remullem!