Els Tallers De Nadal

Som la Comunitat De Petits i hem decidit escriure un article i pujar-lo a la pàgina web de l’escola per explicar com pot ser un dia a les nostres classes. Així que ens hem reunit uns quants nens i nenes de diferents classes, i tots junts, hem pensat què era un article, com l’havíem d’escriure i què us podíem explicar.

Així doncs, hem pensat que seria interessant fer-vos un tastet de com fem els tallers a la nostra comunitat.

En els tallers ens barregem totes les classes de la nostra comunitat: ens retrobem amb altres companys i companyes, amigues i amics, altres mestres i altres espais.

Aquest cop, els tallers s’han fet perquè som els encarregats de fer el cartell i el programa de mà de Nadal. i per tant, en cada classe hi havia un taller diferent amb una tasca concreta a fer:

A la Classe de l’Olivera s’ha fet el taller de l’Article Web, és a dir, nosaltres mateixos, les nenes i nens que estem escrivint tot això. Ens hem encarregat de documentar i d’escriure què s’està fent en tots els altres tallers, tenint en compte les parts d’un article. Així que ens hem imaginat que som periodistes i hem anat per les diferents classes a observar què feien, fent fotos i apunts per després escriure aquest article.

A la Classe del Pi s’ha fet el taller del Recorregut que hauran de fer les nenes i els nens el dia que anirem a cantar les cançons de Nadal pel nostre poble. Hem vist que estaven treballant en petits grups, que han hagut de situar-se en el mapa, veure les diferents parades i dibuixar un croquis dels diferents recorreguts.

A la Classe del Llentiscle s’ha fet el taller de la Tria del Poema i el Disseny de la Postal de Nadal. Hem vist que han hagut de llegir per escollir dos poemes de tots els que han trobat, veure si rimaven, com eren les paraules, els versos… Després hem vist com preparaven el disseny de la postal de Nadal, a on mesuraven amb els regles per preparar les plantilles que necessitarem més tard a les altres classes.

A la Classe del Romaní s’ha fet el taller del Programa de Mà, a on s’han encarregat de fer la portada i la contraportada amb diferents informacions. Hem vist que estaven molt creatius i que feien uns dibuixos impressionants!