VIIIè Congrés de Sant Jordi de l’Escola Riera de Ribes

El passat dijous es va celebrar a l’Escola la vuitena edició del Congrés de conferències de Sant Jordi.

Com cada any, les aules van triar quines de les conferències que havien escoltat al llarg del curs mereixien ser presentades en aquest dia tan especial davant la resta de l’Escola.

També com cada any, el Congrés va gaudir de la presència d’un convidat especial. Enguany, en Carles Parellada va ser la persona que, acompanyat de la Lola, va anar voltant per tots els espais habilitats al centre per la realització de les diferents ponències.

L’acte inaugural i la cloenda es van dur a terme al gimnàs de l’Escola i van tenir com a part important de l’esdeveniment, a banda dels parlaments, la música, amb la cantada de la cançó Qualsevol nit pot sortir el Sol de Jaume Sisa a la inauguració (de la que us deixem un petit fragment en vídeo) i l’Himne Nacional de Catalunya, Els Segadors, a la cloenda.

Després de la inauguració, els diferents espais es van anar omplint amb els ponents i les persones que els acompanyaven: famílies, mestres, companys de classe;també els assistents de tots els cursos de l’Escola i el públic en general que va voler venir a escoltar el que els alumnes volien explicar i així poder aprendre coses noves. La temàtica i el format de les ponències va ser molt variat i podeu veure’n una mostra a la següents galeries de fotografies.

Esperem que tots plegats gaudíssiu del Congrés i us convidem a retrobar-nos en la mateixa data de l’any vinent!