PROJECTES COMPARTITS: Què passa a P3? Expliquen els nens i les nenes de sisè!!!

Què passa a P3?
Bon dia famílies! Som els nens i nenes del projecte espiem l’escola i us comuniquem que els nens i nenes de P3 ja han començat l’escola!
És el principi d’una gran aventura plena d’estudis, amistats, problemes i solucions.
S’estan adaptant molt bé i no trigaran molt en sentir-se com a casa.
Quan vam anar a entrevistar als nens més petits de l’escola (17-09-15) l’Oriol Miret feia tres anys.
Per molts anys Oriol!!!
A la classe s’ho passen bomba ja que són molt afortunats de tenir com a mestres a la Belen, a la Mari i a la Patri.
I el patí tampoc se’ls hi queda curt, ja que es diverteixen un munt amb les joguines que tenen al seu a vast.
Segur què serà un curs molt divertit!
Maite Gaztañaga i Daniela Martí (6èA)