Dia d’aventures a Can Pere

Hola famílies, som els nens i nenes de Primer Cicle.

El passat 22 de maig de 2018 vam fer una sortida a Can Pere. Quan vam arribar amb autobús vam esmorzar a l’era de Can Pere. Després vam sortir a caminar fins la Cova Negra. Vam fer 7km!! Som uns campions. Vam estar caminant una hora i quart d’anada i una hora i quart de tornada. Tot i que vam arribar una mica cansats, ens va agradar moltíssim l’excursió!

Després, quan vam arribar a Can Pere vam dinar. Després de dinar vam fer 3 espais de jocs. En un espai saltàvem a la corda, jugàvem a saltar el riu, al mocador, a la ”gallinita ciega’. En un altre espai, jugàvem a mata-conills, al mata… Un altre grup feia una visita per la granja i aprenia coses dels animals.

Finalment, a les 16h vam tornar amb l’autobús a l’escola. Va ser un dia fantàstic on els nens de Primer Cicle ens vam conèixer més i vam gaudir de la natura.

Alumnes de Primer Cicle.