El Calendari d’Advent 2015.

Aquí tenim a tots i totes els nens i les nenes de la classe dels Dofins Campions!!!!!

100_9944

REBEM EL REGAL DEL CALENDARI D’ADVENT DE 4B  ELS PERIODISTES SOM GENT DEL MÓN :
El passat dimarts 15 de desembre vam rebre el nostre regal. I va ser espectacular! Ens vam fer un munt de sorpreses: una samarreta, una copa, una medalla, un marc de fotos, una pinyata amb uns coixins-dofí… i el que ens va agradar: una bandera que ens engresca a cridar el nom de la nostra classe tots alhora! Moltes gràcies nens i nenes de 4t B!
[vimeo 149571290 w=500 h=375]

REBEM EL REGAL DE 4T ELS PERIODISTES SOM GENT DEL MÓN. from AMPA Escola Riera de Ribes on Vimeo.

[vimeo 149571280 w=500 h=375]

REBEM EL REGAL from AMPA Escola Riera de Ribes on Vimeo.

DONEM EL REGAL DEL CALENDARI D’ADVENT A 5A ELS NASCUTS AMB ESTRELLA:

100_9963

Hem de fer el regal del Calendari d’Advent als nens i nenes de 5A. No els coneixem i no sabem que els hi agrada. Aprofitem que són de colònies per anar “espiar” a la seva classe. Ens fixem en un rètol on diu que fan “Cinema de Curs”. També veiem tenen un nino de cartró que ens crida l’atenció. Porta una espasa i sembla el Sant Jordi. La Joana ens diu que és un personatge d’un conte… Sort que l’Ester -la mare de la Rita- ens aclareix qui és: EL PETIT PRÍNCEP!. Decidim que els hi farem una pel·lícula que expliqui aquest conte. I ens posem a treballar: fem els decorats i les titelles, pensem el guió i estudiem el que hem de dir perquè també fem de narradors… Quina feinada! I ha estat tot un èxit. Han quedat encantats! Volem agrair a la Núria Sàrria, mestra del Cinema en Curs, que ens acompanyat en tot aquest procés. Moltes gràcies!
[vimeo 149571313 w=500 h=281]

El Petit Príncep from AMPA Escola Riera de Ribes on Vimeo.

1. Ester mama de la Rita

Eiiiii us felicito! Quina pel.lícula més xula que heu fet entre tots i totes (dofins i mestres) d’un conte tan bonic: un treball fet entre tots que segur que va agradar als nens i nenes més grans!