Celebrem el Carnaval!!

Com cada any, a les portes de la festa del Carnaval, tocava posar-nos les piles amb la disfressa d’aquest curs. Quina seria la temàtica d’aquest any? Com seria el nostre ball? Després de donar algunes propostes, va sorgir el tema de les cançons populars, així que, fent una barreja entre la temàtica de l’escola i les nostres ganes d’anar d’esportistes vam escollir la cançó del Ciclista de Pega amb alguna que altra sorpresa més.

Voleu donar unes pedalades amb nosaltres?

Vam decidir que l’element més característic dels ciclistes era el casc, i ens vam posar a treballar per aconseguir que aquest ens quedés el més real possible!

Després de treballar tant, tocava descansar una mica! I quina millor manera que berenant un bon entrepà i fent una caminadeta pels voltants de l’escola!!!

I per últim… A GAUDIR DEL CARNAVAL!!!