Ja estem preparant Cantània!!

Cantània és una activitat que ofereix l’Auditori de Barcelona a totes les escoles. La paraula Cantània vol dir “cantata contemporània” i el que farem serà cantar.  En guany, el títol és “Babaua: les desventures de Mimí” i el concert el farem el dimarts 31 de maig de 2016 a les 20h. a la sala Pau Casals de l’Auditori de Barcelona.

Els creadors de la cantata són: Pere Riera com a escriptor i Jordi Domènech com a compositor.

Aquest concert es farà unes 100 vegades durant els mesos d’abril, maig i juny.  En total uns 42.000 alumnes de  4t, 5è i 6è  d’escoles de diferents indrets de Catalunya i d’altres llocs com Saragossa, Valladolid, Alemanya i Bèlgica cantaran les mateixes cançons però en diferents idiomes.   Cada vegada que es faci el concert assistiran unes 1500 persones de públic.

Hi ha 4 cors i nosaltres formem part del tercer, això ens situa al centre de l’escenari, justament darrera dels músics.

La història explica que una jove que es diu Mimí busca marit.  De sobte es troba un personatge, Cupido.  Aquest li diu que l’ajudarà a trobar marit si accepta fer un conjur.  Tots dos fan un viatge per diferents indrets del món i trobant-se a personatges molt diversos.  Fins que finalment arriben a l’espai i troben al Miquel, un astronauta.  Ell és el marit perfecte per la Mimí, però es troba que ell no li fa cas.  Indignada, ella marxa.  La Mimí passa de ser una jove presumida i materialista a ser una dona madura i responsable.