FORMA i NATURA

FORMA I NATURA
Com cada dia vaig anar a l’escola, vaig arribar tard i quan vaig entrar ja estaven parlant d’un nou projecte. Es tractava d’alguna cosa relacionada amb les formes de la Natura.
De seguida em vaig posar al dia perquè els meus companys m’ho van explicar tot. En un primer moment el tema no em va entusiasmar perquè jo em pensava que parlaríem de quadrats i triangles però es veu que no, la natura té sorpreses amagades que no coneixia.
La meva escola és increïble, sembla ser que tot plegat va començar a 4t, se’ns va dir que havíem de mirar tot el que ens envolta amb ulls científics, ja no podíem fer el turista per la vida. Ens van ensenyar un vídeo on deien que l’home s’havia inspirat en la natura per dissenyar el món en que vivim i, va ser en aquest moment on va començar tot.
A partir d’aquí va ser un no parar, hem estat investigant i, fins i tot, vam anar d’excursió on vam jugar amb la neu. Vet aquí una de les formes de la natura, els Fractals. També hi ha les formes còniques que penetren i protegeixen i serveixen per defensar-se. L’esfera que protegeix i guarda la calor. Una altra forma és l’ona que serveix per desplaçar. També estem rodejats de formes hexagonals on tot encaixa i pavimenta. Les catenàries que aguanten grans pesos. La que més m’apassiona és l’hèlix perquè agafa i té molta força. L’espiral no està malament perquè compacta i empaqueta, guarda grans informacions, quantitats, mides i llargades en poc espai.
Ara se m’ha girat feina perquè hauré de participar en una exposició. Ens hem dividit en quatre grups de sis persones i cada grup es farà expert de dues formes de la natura.
Uffff som ‘hi , m’he de posar les piles.
P.D: Em comprometo a explicar-vos com acaba tot plegat.
MEP & REPT