Mirada de les conferències segons en Nico

Les conferències

Una conferència és una activitat que fem a l’escola i tracta de que una persona es fa experta en un tema i ens l’explica a l’aula. Aleshores s’expressa cap els altres. Normalment, la gent tria temes que els hi agradin i que siguin interessants.
Es pot fer servir material de suport com per exemple un guió, un power point, un mural etc.
La conferència es fa perquè aprenguem a expressar-nos i per acostumar-nos a parlar pels altres.
També es fan les conferències per quan siguem grans que ens sigui més fàcil parlar en públic.
Per fer una conferència ben feta t’ho has de preparar i conèixer el tema.
També sense llegir te l’has has d’organitzar i expressar-te d’una manera entenedora perquè no es faci avorrida.
Per Sant Jordi es trien les 3 millors conferències de cada classe i, aquests nens, tenen l’oportunitat de tornar-les a fer però, aquesta vegada, per tota l’escola. També venen famílies i alguns convidats.

Nico Grobien, 5è A