Taules de debat

Dissabte 11 d’abril, a les 11h, durem a terme la tercera activitat de Moments per parlar de l’Escola: Les taules de debat, en les que pares i mestres compartirem reflexions al voltant de diferents qüestions:

• Quina AMPA necessitem ? A partir de documents de centre (Reglament Règim Intern, Projecte Educatiu,..) reflexionarem sobre les diferents funcions i papers de l’AMPA i la seva relació amb els altres estaments de la comunitat educativa.
  • Parlem d’assignatures? Compartirem el recorregut històric del nostre centre per conèixer com s’ensenya i s’aprèn.
  • Parlem d’horaris ? Exposarem el treball de la comissió horària i debatrem els avantatges i desavantatges de la jornada continuada.
  • Valors, coincidim? Parlarem dels valors que l’escola fomenta: la diferència com a motor d’aprenentatge, la resiliència, l’empatia, …

Les aportacions dels participants es recolliran i seran una font més de consulta a l’hora de revisar els documents del centre i un element més a valorar a l’hora de realitzar futures actuacions.

Per assistir a les TAULES DE DEBAT el dia 11 d’abril siusplau apunteu-vos en aquest enllaç:
Formulari d’inscripció a les TAULES DE DEBAT el proper 11 d’abril.