VISITEM ELS IES DE MONTCADA

Durant aquests dies, els alumnes de sisè han visitat els instituts públics del municipi: IES Montserrat Miró, IES La Ferreria i IES La Ribera.

Tot i que encara ens queden uns mesos per acabar el curs, ja cal anar pensant en el canvi d’etapa i realitzar la preinscripció. Des de l’escola, volem acompanyar als alumnes en aquesta important decisió, i és per això que els acompanyem en aquesta primera presa de contacte amb els seus futurs instituts.

Allà hem pogut veure les instal·lacions, descobrir els projectes, participar en diferents activitats, retrobar-nos amb antics companys i companyes i conèixer alguns dels futurs professors i professores.

Agraïm als instituts l’acollida i l’atenció que han tingut amb els nostres alumnes. Gràcies!

VISITA AL IES MONTSERRAT MIRÓ

VISITA AL IES LA RIBERA