VISITA DEL PATGE REIAL

Ahir a la tarda, el patge reial, acompanyat pel seu ajudant, van visitar l’escola. Malgrat i el fred, la rebuda va ser d’allò més càlida i afectuosa. Els grups més petits del centre, i també als alumnes de sisè van portar els seus desitjos a Sa Majestat. Tota una feina de lectoescriptura per als principiants i tot un exercici de valors ètics per als més grans. Les joguines van ser presents a les cartes, i tant, però també desitjos com ara la fi de la pandèmia, la pau al món i d’altres més propers, com la salut dels nostres avis i persones més grans.

A més a més, el patge reial, també va tenir unes paraules per als grups i infants que esteu confinats a casa. I els tutors es van encarregar de fer-li arribar tots els vostres anhels.

Sabem que els reis són màgics i, que sovint, ens concedeixen allò que demanem. Nosaltres, amb tornar a trobar-nos al gener tots plegats, ja ens donarem més que per satisfets.

BON NADAL FAMÍLIES I QUE ELS VOSTRES DESITJOS ES FACIN REALITAT O SI MÉS NO, QUE MAI PERDEU LA CAPACITAT DE SEGUIR SOMNIANT!