VEREDICTE CONCURS CONSTEL·LACIÓ LITERÀRIA: ARBRES

Us presentem, ara sí, els llibres que formen part de la selecció Constel·lació literària ARBRES. Finalment, han estat 95 els infants que han participat a la proposta que suposen, gairebé, un 23% de l’alumnat. Estem molt contents i agraïts per aquesta gran participació. A més a més, hem de celebrar que 84 de les respostes eren encertades així que, el 88% del participants han passat a formar part dels possibles premiats. Finalment, hem optat per fer una menció als diferents cicles i han resultat seleccionats a l’atzar 4 alumnes, un per cicle. Amb tot però, insistim el veritable premi és que hagueu remenat llibres, visitat la biblioteca i, sobretot, que us hagueu interessat per descobrir les obres que s’hi amaguen… GRÀCIES I US ESPEREM A LA PROPERA PROPOSTA!

Els alumnes premiats han estat: Marc Manzano García, d’I5A; Makar Hryshchenko, de 2nA; Júlia Rosas Cuenca, de 4tB i el Jordi González Soares, de 6èB. MOLTES FELICITATS ALS QUATRE!