UNS CASTANYERS I CASTANYERES JUNIOR

Com ja és tradició a l’escola, avui els alumnes de cinquè han fet de castanyers i castanyeres i han anat passant per les diferents classes recollint les paperines de totes les aules. A més de caracteritzar-se per a l’ocasió, han preparat uns rodolins i uns dites fantàstiques que han fet delir als més petits. Us deixem les fotos dels diferents grups, fent el recorregut per tota l’escola. Felicitats a tots i a totes!

1. Sònia Cortiella

Ho han fet molt bé! Anaven molt ben caracteritzats i les dites, poemes i endevinalles estaven molt treballades! A tercer els hem acomiadat amb un fort aplaudiment!