UNES SESSIONS DE PSICOMOTRICITAT MOLT ESPECIALS

Com ja sabeu tots i totes, la nostra companya i gran mestre Núria March s’ha jubilat!

I la setmana passada va realitzar unes sessions de psicomotricitat molt divertides i especials com a comiat de la seva gran tasca a l’escola. Tots els nens i nenes d’infantil vam poder gaudir un cop més de les seves divertides propostes i vam poder jugar i gaudir per últim cop tots plegats!

Aquí teniu algunes fotos de les sessions que vam realitzar a tot el parvulari (cliqueu a la fotografia).

En nom de tots/es els/les alumnes de parvulari: MOLTÍSSIMES GRÀCIES NÚRIA!

Et trobarem molt a faltar, tot i que ens deixes en boníssimes mans! Gaudeix molt de les teves merescudíssimes “vacances”!!!! Per aquí no deixarem mai de jugar!