UNA JORNADA PER CONEIXE’NS: FEDAC I REIXAC

El dimarts dia 30 vàrem viure una sessió del tot extraordinària al centre. Els alumnes delegats i delegades de primària, van fer d’amfitrions, rebent als alumnes de l’escola FEDAC. Aquest curs, les dues escoles hem treballat plegats en un projecte comú: EL MURAL COL.LABORATIU. L’Ajuntament, a través de les Regidories d’Educació i Urbanisme, ens van fer l’encàrrec d’idear les pintures que han de guarnir el pont soterrani per accedir a la Casa de la Vila. Un espai públic pel qual passem diàriament centenars – sinó milers- de persones. Un lloc de pas, de transit i d’unió entre diferents seccions del territori que volem dignificar, com a espai de pas per a les escoles.

Els infants dels dos centres han ideat més de 800 imatges. D’entre elles, vàrem fer una preselecció que vàrem compartir durant la trobada. A més a més, també vam fer diverses dinàmiques de coneixença i cooperació, per tal de fer palesa la importància del treball en equip. Finalment, vàrem posar a prova els seus coneixements sobre la història i els personatges més rellevant de Montcada i Reixac i val a dir, què van superar el kahoot amb molt d’encert.

Una jornada que marca una punt d’inflexió en aquest projecte que ara depèn del consistori per tal de poder materialitzar-lo. Gràcies, infants! Va ser un dia per al record que esperem, no oblideu mai.