UN TOMB PEL MÓN: AMÈRICA.

Ja ha arribat la primera gran festa escolar, la Castanyada, i amb ella el motiu que ens acompanyarà al llarg del curs i que ens portarà a fer “Un tomb pel món” .

En Reixell, un simpàtic ocellet de l’escola, volarà al llarg de curs a diferents continents, coincidint amb les festes que celebrarem. En aquesta ocasió, ha rebut una carta d’invitació del seu amic d’Amèrica, en Mr. Bird Rodrigues, per tal que el visiti durant la festa de la castanyada i conèixer com celebren el Halloween als Estats Units. A més, coincideix que Mr. Bird rebrà la visita del seu cosí mexicà, així que aprofitaran per saber-ne més coses sobre el Dia dels Morts a Mèxic.  Per cert, en Reixell els explicarà com celebrem la Castanyada aquí i ja li han demanat la recepta dels panellets!

Us convidem a visitar l’escola i llegir els panells informatius que els i les alumnes han fet sobre cada festivitat. I… no us oblideu de veure els cartells de la Festa de la Castanyada que han fet els alumnes de 1r!

Esperem que us agradi! I esperem la vostra companyia per visitar l’exposició que es farà al gimnàs demà al migdia i per suposat, l’assistència per gaudir de la Festa de la Dansa!