UN CARNAVAL D’ANIVERSARI: 40 anys!

Ahir vam celebrar, com mana la tradició, el Dijous gras!

A la tarda, per fi va arribar en Carnestoltes, una mica accidentat… però ja sé sap, fer 40 anys és el que té! Això sí, després de la seva caiguda en directe, els nois i noies de 6è ens van refer de l’ensurt, deleitant-nos amb un pregó molt elaborat i divertit.

A continuació vam gaudir dels espectacles de màgia i Falcons que ens van oferir els alumnes.

Avui divendres, continuem amb els actes. Lluirem les ingenioses i variades disfresses i gaudirem de la resta d’actuacions que els nostres alumnes han preparat amb tanta il·lusió.

Com ens va dir el rei Carnestoltes: 40 anys, 40 il.lusions, podeu veure l’emoció en la cara dels infants!

Desitgem que gaudiu molt del cap de setmana carnavaler i de la disbauxa pròpia d’aquesta festa.

Podeu descarregar les fotos clicant als enllaços de cada dia: dijous gras i divendres de carnaval.