UN ANY MES ENS MOVEM AMB CEVOS

Un any més, el nostre alumnat d’infantil i primària, han pogut gaudir de les activitats de promoció esportiva organitzades per el Consell Esportiu Vallès Occidental Sud (CEVOS). En elles, l’alumnat ha practicat diferents activitats lúdiques on han cooperat, han compartit i el més important de tot, han aprés noves disciplines i/o esports. Agraïr a Bunkay Gym i al Barberà Tennis Club i Club Tennis Blau per la seva dedicació i implicació envers les propostes realitzades.
A continuació, us mostrem un tastet de les diferents activitats que els vostres fills i filles han portat a terme. Gràcies, novament a CEVOS per fer possible aquestes activitats, tan engrescadores pels nostres alumnes.