UN ANY DESPRÉS, SEGUIM!

Ara que ja és apunt de complir-se un any del decret d’estat d’alarma, hem volgut recordar la data del dijous 12 de març del 2020. Avui fa tot just un any que, per primera vegada, en els 40 anys que tot just acaba de complir l’escola, varem haver d’acomiadar als alumnes en una data del tot inusual. Lluny de les habituals aturades del Nadal i la Setmana Santa, el curs va quedar paralitzat inicialment, amb una previsió de quinze dies, però com ja sabeu, es va anar allargant fins a final de curs. És ben cert que mai haguéssim volgut viure una situació com la descrita però també és just reconèixer que hem fet un recorregut increïble i que plegats, famílies i escola, hem après moltíssim. L’evolució, el progrés i l’avenç a nivell tecnològic i digital ha estat absolutament exponencial i, en aquests moments, tots els alumnes de l’escola ja disposen d’un correu electrònic personal i estem plenament connectats!
Durant aquest curs, hem patit diversos confinaments i és obvi que, segurament, encara en patirem més durant els propers mesos. Durant els mateixos, l’activitat lectiva es veu afectada, és evident, però també és cert que hem aconseguit normalitzar molt més les “estades acadèmiques” a casa. L’evolució de la situació sanitària ens encoratja a pensar que tard o d’hora aconseguirem recuperar l’ansiada normalitat. Els passadissos plens d’exposicions, les aules plenes de soroll, el pati amb sorra surant i l’escola amb els infants bullint és la nostra raó de ser i així la volem sempre. L’experiència acumulada durant aquest any, ens ha fet créixer de manera individual i també com a entitat. Esperem poder tornar a obrir-vos les portes a tots els familiars ben aviat. Aprendre, superar-nos, millorar, reinventar-nos i no defallir. Als alumnes els hi demanem i a l’escola, evidentment, també. GRÀCIES A TOTS I A TOTES PER FER-HO POSSIBLE. Seguim!

1. Heidi

Difícilment podrem oblidar la data del 12 de març de 2020. Quanta raó, però, en les paraules i el missatge d’aquest article!
    Amb la mirada posada en l’esperança de la fi de la pandèmia, continuem tots/es plegats treballant per fer possible una escola oberta!

2. Isa

Sembla mentida! Quants canvis i quina lliçó de vida!
    No venir a escola, no veure’ns, ens va fer estimar-nos més, estimar-la i valorar-la més encara.

3. Ruth

Ha sido una experiencia inovidable. Espero que no se repita nunca mas. Agradezco el esfuerzo de todos los profesores por haber hecho del confinament un poco mas ameno con las tareas que mandaba a nuestros niños. Saludos a todos.

4. Kamila

Agradezco el esfuerzo de todos los profesores y equipo del Centre por haber hecho un trabajo tan increíble en estos momentos tan dificiles que atravesamos.
    Todos son verdaderos héroes🥰👊🙏