UN ALTRE COMIAT

Avui ha estat un dia molt especial a l’escola i malgrat el distanciament físic que imposa la situació actual, hem viscut moments molt emotius. Després de gairebé 20 anys al centre, hem hagut d’acomiadar a la Marta Cardona. A més a més, també ens han acompanyat la Mercè Lahosa i l’Àngel ja que, al juny, no vàrem poder rebre’ls a l’escola per dir-los “fins aviat”.

Les vint-i-dues aules del centre ens hem connectat en una trobada virtual conjunta. Mantenint els grups habituals, hem anat fent entrega de missatges i flors als homenatjats. La distància no ha aconseguit enterbolir aquest dia i l’afecte va molt més enllà del que imposen les distàncies físiques, és evident.

La Marta va arribar al Reixac a l’any 2001 i des de llavors, ha estat desenvolupant la seva vida professional amb els alumnes més petits de l’escola. Després de ser mestra en Ciències Socials, les seves inquietuds personals i també algunes casualitats, la van fer interessar-se pel món d’infantil. Al llarg d’aquests anys, l’hem vist fer de tot a l’escola: de cuinera, conta contes, de maquinista, disfressada d’índia, de pastís… Ha fet de tutora, tan sols en aquesta darrera etapa, de gairebé uns 500 alumnes. Sabem que tots la recorden i la recordaran amb molt d’afecte i admiració i aquest és segurament, el millor reconeixement per a una gran MESTRA. Gràcies per tot el que ens han donat, Marta. El Reixac sempre serà casa teva!